Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

4.2.13

m-a(m) linistit, liviu dragnea

"Eu am alt punct de vedere. Cred că liniştea care există acum pe piaţa politică sau colaborarea instituţională dintre Guvern şi Preşedinţie nu face rău României. (...) USL nu are în plan nici o suspendare. Eu personal, nu îmi doresc să mai ajungem la o suspendare, nu văd de ce am ajungem la o nouă suspendare. Toată lumea este mulţumită că cele două instituţiii colaborează, cei doi oameni colaborează. Nu văd de ce trebuie să ajungem acolo. Astă-vară a fost cu totul altceva, a fost o tensiune politică şi socială dusă aproape de paroxism care a dus la referendum, dar anul acesta trebuie să fie unul stabil, un an cu linişte. În concluzie, USL nu are în plan aşa ceva, nu s-a discutat şi nu vrem să ajungem la aşa ceva", a spus Dragnea la România TV.

Dragnea a adăugat că se va ajunge la suspendare doar în cazul în care Traian Băsescu va încălca Constituţia - "ia Constituţia, o rupe, o calcă în picioare, îi dă foc şi nu mai ţine cont de nimic".

"Dar din ce am văzut în ultima perioadă, omul îşi vede de treabă la Cotroceni, îşi îndeplineşte atribuţiile, sunt doi oameni care instituţional se mai întâlnesc. (...) Nu este nevoie să fie dragoste sau iubire, sunt relaţii instituţionale care trebuie să fie duse la capăt", a precizat Dragnea.

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare