Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

1.12.08

am ales si cu ce ne-am ales, cu ce am cules





Noi romanii am mai ratat 4 ani; este ca si cum tuturor ne-a fost bine in acest timp si soarta noastra este indiferenta la cum cad zarurile electorale. Este a doua eroare civica pe care o facem in secventa scurta prin neprezentarea la vot, am mai gresit odata cand nu ne-am prezentat la alegerile pentru Parlamentul European si Tokes a iesit cu voturi din... Constanta.
Iau aceasta "neangajare" ca o expresie frusta a infantilismului politic si cetatenesc. Nici nu vrea sa ma gandesc deocamdata la ce lectie o sa ne invete viata din cauza asta. Se poate spune ca si in alte parti lumea nu se mai prezinta la vot. Da, este adevarat, dar si acolo democratria moare. Problema noastra este ca am platit in fel si chip pentru democratie fara macar sa ne fi bucurat de fructele ei. E ca si cum democratia in Romania nu s-a nascut la termen.
Pentru ce s-a murit in decembrie 1989? Pentru mai multa paine si circ sau dreptul la vot?




Uitati-va bine la ei, caci este ca si cum ne conduc aceiasi de 18 ani si nu numai de 4! In alte cuvinte, de 18 ani ne este bine caci altfel i-am mai fi schimbat...


Da click aici ca sa vezi totul!

VREI SA-I INTALNESTI? cin s-aseamana s-aduna pe lista de discutii peromaneste

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare