Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

29.1.19

Se Non è Vero, è Ben Trovato










 

Un comentariu:

Isabella spunea...

Sunt atât de încântat că ruptura mea a fost restaurată, fostul meu soț sa întors după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi pentru o altă femeie. am fost atât de fericit să vă întâlnesc cu Dr. James Oyi Blogs https://supremespellcast.blogspot.com cum îi ajută pe mulți oameni să aducă acolo Lover înapoi, așa că îl contactez și pe mine. așa mi-a ajutat Dr. James Oyi să-mi aducă soțul înapoi .. O mare mulțumire pentru tine Dr. James pentru că nu m-am gândit niciodată că ex-soțul meu se va întoarce la mine atât de repede cu vraja ta. Esti cel mai bun si cel mai mare din lume. dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex Lover înapoi sau soțul dvs. sa mutat la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acum acest vrăjitor puternic. Iată contactul lui: drjamesoyi@gmail.com sau ce poate face / apela pe + 2348026905065 / + 2347053955948

Google
 

Postări populare