Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

8.9.13

Carte postala II


DSC_7272 800px, originally uploaded by Bereczky Sándor.

de Romulus Vulpescu


Stau într-o cafenea la Tîrgu Mures
Si beau cafea.
Orasu-i trist, ostil, sémet si gures,
Cu lume rea.

N-am timp, n-am bani, n-am inima, n-am chef
Sa mai scriu versuri:
În fiecare prost presimt un sef
Si întrevad demersuri.

Abandonat de tine, trag tutun
Si mi-e cam sila,
Ca-n barba-aborigenele vad un
Semn de prasila.

Cum m-as scula voievodal, drept, dac,
Într-un scurt iures,
Întreaga cafeneaua praf s-o fac
La Tîrgu Mures...

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare