Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

5.4.06

pentru cei care vor sa inteleaga cum stau lucrurile cu CNSASul actual






lucid din Bucuresti


De cam sase luni de zile eu sunt in "evaluarea" lor ca sa fiu acreditat cercetator in arhivele CNSAS, asta insemnand ca mi-am ales o anumita tema bine definita si ma oblig ca pe baza unui plan de lucru aprobat de ei sa public o lucrare cu rezultatele cercetarii care evident sa intre si la activul lor. Stagiul in care sunt este urmatorul: dialogam numai "electronic", ceea ce este un avantaj ca nu ma deplasez la ei. deci, mi-au trimis un formular pe care sa-l completez, scanez si trimit la ei prin e-mail alaturi cu diplome universitare si acte de identitate scanate si ele. Formularul are ca punct esential nominalizarea PERSOANELOR ale caror dosare as vrea sa le vad, cu data nastere, nume parinti, etc ca la politie. Eu le-am spus ca NU ma intereseaza in primul rand persoanele (deci dosarele DUI de urmarit sau DI de informaror), ci cele de SINTEZA, adica DO - de obiectiv si DP de problema. Cuiul e aici, caci desi pot sa le anexez la formularul lor care, repet, NU se refera la dosarele-sinteza, adica cele acre strangeau TOATE informatiile importante dintr-o institutie sau dintr-un domeniu de activitate, e nevoie de DENUMIREA LOR DATA DE BAIETI. Pai astia aveau o fantezie debordanta, de ex am verificat la neamurile mele ca pe cineva de ex Ion Vasilescu il "botezau" la dosar ca Sile Ionescu asta cand nu aveau fantezii gen Cobzarul (daca sa zic canta din flaut), sau berbecul (daca avea vreo caciula asortata preferata). De unde sa stiu eu cum botezasera baietii dosarul Fac de Fizica, de ex? poate era in cadrul doasrului universitatii, numit chiar asa sau centrul univ Buc, sau universitarii pur si simplu. Ca sa aflu numele trebuie sa ma lase la cele 9 NOUA CDuri date de SRI unde sunt puse toate numele dosarelor - un milion trei sute de mii. cu nume persoana, judet unde s-a facut dosarul, data nasterii la cei ami multi. Dar CDurile sunt SECRETE si nu am voie sa le vad, ei pretinzand sa le ghicesc eu denumirea dosarelor de obiectiv sau problema. pana la urma sper sa gasesc un individ mai destupat care sa caute cuvinte-cheie in CDuri si sa dau de ce am nevoie, chit ca eu stau in alta camera ca sa nu mai uit la monitor. Aici e aici: deconspirarea sta la mana functionarului CMNSAS. Asa e si cazul lui Tariceanu. Astfel, daca securitatea il pomeneste ca P-T Calin Anton cum e numele complet si functionarul cauta pe CDuri doar P-T Calin, calculatorul ii raspunde fireste nu am gasit Calin, ci Calin Anton. Dar functionarul poate raspunde linistit, cum se apre ca au si facut, doar ca nu a gasit Calin, lucru adevarat, "uitand" sa spuna ca a gasit Calin Anton. Au prelut asta de la SRI care asa proceda, daca nu dadeai numele complet iti raspundea strict ca ce ai cerut tu nu are dosar, nu ca are sub alt nume.
Aici e prericolul si de aceea CDurile TREBUIE PUSE PE INTERNET ca fiecare sa vada ce nume sunt acolo. ASTA E ADEVARAT REFORMA CE TREBUIE FACUTA.
CAT DESPRE TARICEANU, E BANAL: A MOSTENIT DE AL DON AMEDEO APARTAMENTUL CONSPIRATIV, VROIA NU VROIA DAR II E FRICA SA MACANE.


Da click aici ca sa vezi totul!

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare