Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

2.5.13

B'arca lu'Goe


fool, originally uploaded by jumpinjimmyjava.


Asta am votat,asta fumam. Usca-mi-s-ar mana care a pus stampila... Da' te-ai prins, pontosule, cum o sa-ti mearga la constitutie si europarlamentare...

Anul trecut, de 2 ori, iulie-decembrie, am cheltuit sa fac 160 km dus-intors, plus autostrada, plus timpul meu, Da' putza finei n-o mai vede nasu' inc-o data...

2 comentarii:

Lupu la mea ii place PSD spunea...

Dupa aproape zece ani de foamete, dand tarcoale mioarelor topaitoare, iata ca lupii rosii au trecut la atac! Li se scurgeau balele de multa vreme si priveau cu jind cum lupii oranjati se infruptau egoisti din tampele mioare. Acum au intrat si au pus labele paroase pe bucate! Pofta mare si sa va pregatiti de ospat asa cum se cuvine! Mioarelor, voi topaiti vesele ori mimati veselia? Sarbatori miorlaite!

a1a1a2 spunea...

PSD=PontaSovaDaciana

Google
 

Postări populare