Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

19.7.06

Micii informatori



La un moment dat publicam aici O natiune de delatori?. Iata acum ca aflam de informatorii minori ai Securitatii de pana la 1989 si avem chiar o marturie in sensul asta:

Iosub Constantin

Amanunte de la Liceul Roman-Voda din Roman: Am fost pacalit sa semnez un asemenea angajament la sfarsitul clasei a 10-a prin 1987.Faptul s-a petrecut in biroul secretarei principale a liceului in fata lt.. maj. Popescu.E adevarat ca secretara nu a fost de fata, dar cred ca stia ce se intampla acolo.Trebuia sa predau raportul saptamanal dirigului meu prof. Chirea. Si aveti din nou dreptate cu faptul ca imi turnam colegii care spuneau bancuri politice sau mergeau sa vada filme video in diferite case conspirative, intr-un fel.Si cand chiar nu aveam ce sa torn mi se spunea:Las ca va stiu eu,ceva ceva tot ati facut !Peste o ora ma intorc dupa raport, vezi sa fie gata!Au fost 2 ani de cosmar! Si cand te gandesti ca dupa ce am semnat eram in al noualea cer pentru ca fusesem selectat sa ajut tara si partidul contra teroristilor si altor elemente daunatoare! Trista dezamagire!


Da click aici ca sa vezi totul!

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare