Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

12.7.06

simion dan despre jocurile piramida






ignoranta si prostia nu vor fi ilegale niciodata

asta e principul de baza al oricarui joc piramidal.
salut simioane ce mai faci? salut, ma agit si eu printre muritori. bai simioane , stiu ca tu cunosti multa lume esti un tip dezghetat hai sa ne intalnim la o bere si sa-ti propun o afacere. bine , orice propunere din partea unui cunoscut mai ales la o bere e binevenita. ne intalnim mai povestim si vine propunerea. nu te costa nimic, doar drumul pana acolo dar facem benzina pe din patru ca mai vin cativa tipi si ceva maruntis pentru un suc o cafea. bine domnule, da care-i afacerea ? n-are sens sa-ti explic eu dar daca o sa vii vei avea toate explicatiile . uite eu de exemplu am facut in doua saptamani aproape 1000 euroi si nu sunt stresat nu ma doare capu n-am rate n-am sefi n-am program doar vorbesc la telefon cu multa lume. m-am si lasat de servici. ce rost mai are! omule las-o dracu de treaba, ce vinzi ce invarti sa nu-mi spui ca te-ai apucat de droguri sau alte prostii! ce vorbesti domnule afacerea e legala! e la vedere. mai nu prea cred . nu-mi miroase bine! hai ma las-o dracu ce pierzi ? in fine am acceptat. plecam cu noaptea in cap din timisoara ca sa ajungem la o ora rezonabila undeva la un hotel din baile felix. pe drum povestim de orice numai de facaere nu. in fine ajungem.
nu-i strica omului o plimbare duminica. intr-un hotel naspa in care din timpurile alealalte nu s-a mai facut nimic, la receptie si in fata intrarii plin de lume. nu vreau sa categorisesc dar m-am dus repede la baie sa ma mai vad odata. a nu m-am schimbat tot eu sunt. fumam ca turcii bem niste cafele proaste si suntem invitati intr-o sala a hotelului cam de cateva sute de locuri . cunoscutul meu ma trece pe o lista ma pune sa semnez ma insoteste pana la intrare si imi spune asculta prima parte si ne vedem la pauza. oameni buni nu va mai povestesc. e vorba de deplhin. sunt descrise sedintele si in articol , d-ra din cimpina are dreptate , mai sunt si comentarii. mi-am stricat duminica. au aparut niste fatuci care explicau o schema, cati bani poti sa faci si in ce timp scurt , era unul in sala actor de doi bani care completa in proza proasta fiecare expresie in megafoane se auzea brusc o melodie si cei din randurile din fata sareau in picioare urlau si dansau de ziceai ca sunt drogati! drace in ce m-am bagat! am ajuns la un ospiciu de duminica! cunostinta mea era totusi un tip echilibrat cu liceul la baza . iesim in pauza. ei cum a fost ? dom-le eu nu pricep nimic unde dracu m-ai adus ? stai ca urmeaza a doua parte. vei intelege tot! apare cehul. cu interpret. nu spune nimic. a fost miner a muncit da de cand s-a apucat de afacere nu mai e miner are jeep-an doua case si conturile pline. bine tata da care-i afacerea? pai e simplu. investesti 2300 euroi cauti pe altii care sa investeasca si ei si cu cat gasesti mai multi din ceea ce investesc ei tu iti recuperezi banii si castigi la greu. pai in ce investim? intr-o carte! domnilor brusc m-am enervat. pai unde dracu credeti voi ca mai gasesc eu fraieri!
se termina sedinta vine cunostinta mea si ma intreaba , cum e te-ai hotarat? da domnule zic eu! de langa mine sare o nasparlie ma prinde degat si ma pupa de mama focului zicand -uite un om hotarat! stai doamna zic eu m-am hotarat ca nu ma intereseaza! parca i-as fi dat un pumn in figura! mi-am intrebat cunostinta, bine mai cum ai facut tu 1000 euroi in 2 saptamani. pai am investit am mai gasit doi investitori si mi-am recuperat aproape jumatate. ma omule spune ca ti-ai recuperat jumatate din bani nu ca ai facut bani ca e cu totul altceva! unii saracii racolati tot cam in stilul meu pentru ca s-au hotarat si ei ca si mine, cei care i-au adus pana acolo au refuzat sa-i mai aduca inapoi! cunostinta mea nu s-a suparat vizibil, m-a adus inapoi dar era convins ca va gasi investitori. din acea zi cunostinta mea nu mai este cunostinta ,e accident. nu stiu ce-a mai facut nu m-a mai sunat dar nici eu n-am fost curios.


peromaneste: jocurile piramida, ca dealtfel mai toate structurile piramidale (partide, societati de initiere etc.), sunt bune mai ales pentru cei care le initiaza si cel mult primii intrati. dupa aceea po(por)ul.


Da click aici ca sa vezi totul!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ceva asemenator mi s-a intamplat si mie aici in Germania. Insa totul a fost facut intr-un cadru legal. Si anume escrocheria nu era chiar asa pe fata, ci tu putei chipurile devenii un vanzator de aparate de filtrat apa de la chiuveta si facut sifon, la "numai" 800 de DM bucata (la inceputul anilor 90!), pe care tu le primeai la un pret de 600 DM, dar fiind o oferta speciala, la numai 500 DM. Si daca luai mai multe , plateai si mai putin. In plus, de la fiecare partener pe care-l bagai in afacere primeai nu stiu cat la suta din ce vinde el. Chestia este ca nici dracu nu cumpara asa ceva la un asemenea pret, "afaceristii" ramanand de cele mai multe ori cu cheltuielile si cu aparatele "ultramoderne"-n debara! Ok, exista sansa teoretica sa le vinzi la niste babe fraiere din cartier.
Tot asa , la pauza, au sarit pe mine sa-mi explice ca eu as pute sa ma intind si in Romania, si sa devin director de tara, cemai vila si mertzanu clasa S (Jeep-urile nu erau in moda atunci) erau numai o chestie de luni, ce, saptamani!
Spre dezamagirea lor, am plecat, renuntand la afacerea vietii mele :-). Insa ce m-a frapat cel mai mult, este persoana care m-a invitat! Daca ma intrebai cu 5 minute inainte de show, ce fel de om este, as fi laudat-o ca persoana echilibrata. Nici pana astazi nu stiu daca prostia sau rea vointa a fost cauza! dar oricum nu mai conteaza...

Anonim spunea...

ignoranta si prostia - bravo, dle Simiondan

Si nici nu sunt specific romanesti catusi de putzin. In martie anul acesta, la Berlin, chiar in fatza splendidului Dom, langa niste rusi care vindeau decoratii si insemne sovietice, am vazut cum doi brunetzi i-au "facut" de vreo 500 de euroi in cam un sfert de ora pe trecatorii nemtzi cu.....alba-neagra. Si, culmea, niciun pagubit n-a chemat Polizei-ul care avea o masina stationata la cca 10 m. Abisala e psihologia umana!

Google
 

Postări populare