Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

23.6.06

Dinescu Vs. Voiculescu la Antena




Realizator: Suntem acum in legatura telefonica directa cu domnul Mircea Dinescu, membru al Colegiului CNSAS. Buna seara, domnule Dinescu.

Mircea Dinescu: Buna seara.

Realizator: Vreau sa va precizez inca de la inceput, sper sa nu aveti probleme la televiziunea la care colaborati in calitate de scriitor, analist, jurnalist. Aici sunteti prezent ca membru al Colegiului CNSAS si va multumesc ca ati acceptat sa intrati in legatura cu noi, fie si prin telefon. V-am fi dorit in platou, dar am inteles.

Mircea Dinescu: Nu, iertati-ma. N-am probleme nicaieri, ca sunt un om. (...)Eu nu fac emisiuni la alte televiziuni pentru ca am un anumit contract cu o televiziune. Dar prin telefon poti sa vorbesti(...) Poti sa vorbesti si cu Sadam Hussein, inclusiv cu dumneavoastra, fara sa cer voie nimanui. Da?(...)

Realizator: Sa nu se considere ca nu am dorit sa va invitam in platou.

Mircea Dinescu: Nu, eu nu refuz... Eu nu vin la televiziunea lui Voiculescu ca nu am chef... E clar? Scurt pe doi(...) Stimata doamna, tema noastra este: "Este domnul Voiculescu sau nu turnator?". Va spun eu: Este. Bun.

Realizator: Asa, domnul Dinescu.

Mircea Dinescu: Asa, a doua problema.

Realizator: Doi.

Mircea Dinescu: Ce problema mai aveti? In afara de faptul ca domnul Voiculescu a fost informator, ce problema mai aveti?

Realizator: Daca sunteti atat de suparat poate ca nu putem continua dialogul.

Mircea Dinescu: Nu, ca dumneavoastra care lucrati, care sunteti angajata...

Realizator: Si dumneavoastra ati fost angajat aici, domnul Dinescu, nu numai eu.(...)

Mircea Dinescu: Nu, eu am fost un colaborator.

Realizator: Poate si eu sunt colaborator, nu-mi cunoasteti contractul...

Mircea Dinescu: Si eu am plecat de la domnul Voiculescu si asta e treaba mea.

Realizator: De unde stiti ca am carte de munca aici? Poate sunt colaborator.

Mircea Dinescu: Nu ma intereseaza.

Realizator: Pai vedeti?

Mircea Dinescu: Nu ma intereseaza catusi de putin ce aveti dumneavoastra, carte de munca sau bikini. Intelegeti? (...)

"Domnul Voiculescu este un informator romantic

al Securitatii"

Realizator: In opinia dumneavoastra, de ce credeti ca Dan Voiculescu a fost acuzat ca a facut acum politie politica in 2006, normal, pentru o perioada anterioara, si nu in 2003?

Mircea Dinescu: Pentru ca, in opinia mea, cum ziceti dumneavoastra, domnul Voiculescu nu a recunoscut in 2003 ca el este acel domn despre care vorbeste toata presa astazi. Noi in 2003 nu aveam decat un dosar de urmarire in care, intamplator, existau niste informari date de un anumit domn, cu pseudonimul respectiv, da, Felix, si domnul Voiculescu nu a recunoscut ca el e Felix. (...) Domnul Voiculescu a venit la CNSAS si a inceput sa povesteasca cum era pe vremea lui nea Nicu cand faceau export, import... Si eu am spus: "Domnul Voiculescu, v-a placut romanul ala al lui Calinescu?". Avem filmata chestia asta si o sa dam la televizor. Si dumneavoastra v-o dam peste doua saptamani. "V-a placut romanul ala, <>?". Si m-a intrebat, "Ce vreti sa spuneti"? "Pai dumneavoastra sunteti Felix", i-am spus eu. "A..." si s-a balbait putin si i-am dat o hartie. "Sunteti sau nu, Felix?". Si a spus, "Da, sunt Felix". "Pai ce e cu chestia asta?". "Pai, stiti ca noi eram obligati, lucrand acolo, sa dam anumite informari asa". Pai, zic, "Stiti ca informarile alea care se dadeau la comertul exterior erau semnate cu nume propriu, nu erau cu nume de cod. Numai la Securitate se dadeau acele informari ". "Pai - zice - mi-a zis directorul...". "Pai pe matale nu te chema Voiculescu?". "Da". "Si de ce semnai cu Felix?". "Pai nu stiu, ca asa mi-a zis ala, sa semnez Felix". Bun. A mintit domnul Voiculescu, pentru ca intre timp a si spus: "Eu mi-am ales numele de cod Felix pentru ca citisem"... A si adeverit ceea ce-i spusesem eu cu doua zile inainte, "Ca mi-a placut romanul ala de George Calinescu si mi-am ales un nume romantic". Existau la Securitate multi informatori, erau foarte romantici si isi alegeau nume d-astea: Hamlet, Ofelia, Felix, Alba, Dona Alba. Ei, domnul Voiculescu este un informator romantic al Securitatii. Nu e nici o indoiala ca domnul Voiculescu a fost informator, trebuie sa va spun, din pacate, membrii CNSAS-ului se cam... nu vreau sa folosesc o expresie vulgara, se cam timoreaza, ca sa nu spun se c... pe dansii, de frica pentru ca noi avem o lege ca nu putem... dupa 14 zile trebuie sa spunem ca nu stiu ce... Domnul Voiculescu, va spun eu acum, a fost informator al Securitatii, a avut numele de cod Felix, a mai avut si unul inainte. Asta este. Se va dovedi peste cinci zile sau peste sapte zile... Tot restul este a se toca ceapa la rate sau urzici. De ce nu i s-a dat? Pai domnul Voiculescu a cerut atunci dosarul dumnealui, acum trei ani. I l-am dat. Noi nu stiam ca este Felix, pentru ca nu stiam, ca nu a recunoscut ca este Felix si a spus, "O fi unul care m-a turnat pe mine". Asa ne-a spus noua acum trei ani. (...) Avem un film. Stiti care este sansa noastra la CNSAS? Noi filmam toate discutiile. Noi avem un film foarte frumos cu domnul Voiculescu, asta de acum. Il avem si pe ala de atunci cand nu recunostea ca este Felix si il avem si pe asta de acum, cand a recunoscut ca este Felix. Deci, in momentul in care domnul Voiculescu ne da in judecata, o sa dam pe toate televiziunile doua filme foarte frumoase, un serial cu domnul Voiculescu de la CNSAS.(...)

"Mi-a adus dosarul dupa care m-a rugat sa-i dau

o emisiune

la Antena 1"

Realizator: Suntem acum in legatura telefonica directa cu domnul Dan Voiculescu, presedintele PC (...)

Dan Voiculescu: Vreau sa-l intreb pe dl Dinescu daca isi aminteste cine m-a cautat pe mine sa-mi spuna sa vin la CNSAS ca sa vad ca eu, de fapt, nu am fost informator si ca, din contra, eram urmarit si mi-a aratat sa fac o cerere. A doua zi m-a asteptat la usa, m-a dus sus, mi-a dat dosarul ca am fost urmarit, dupa care m-a rugat sa-i dau o emisiune la Antena 1, pe care...

Mircea Dinescu: Domnul Voiculescu, sunteti un mincinos ordinar.


Click aici pentru continuare (la comentarii)


Da click aici ca sa vezi totul!

2 comentarii:

peromaneste spunea...

Dan Voiculescu: Va rog sa nu ma intrerupeti!(...)

Dan Voiculescu: Deci, dupa care a primit un contract la Antena 1...

Mircea Dinescu: Aoleu! Vai de capul matale

Dan Voiculescu: ... un contract la Antena 1, pe care-l avem si-l putem da oricand sa-l vada toata lumea. Eu am fost chemat la CNSAS ca sa mi se arate ca nu am fost informator, ca am fost urmarit si mi s-a dat dosarul ca am fost urmarit. Mai mult decat atat, dosarul respectiv, pentru opinia publica si memoria colectiva, a fost predat presei la vremea respectiva. Am aratat ca am fost urmarit si toata lumea isi aduce aminte de momentul respectiv. Nu s-a pus nici macar un moment problema ca in dosarul respectiv ar fi informatii, note semnate de un anume Felix si daca eu sunt sau nu Felix. Nu m-a intrebat nimeni niciodata si il rog pe dl Dinescu sa predea imediat opiniei publice caseta filmata de la audierea mea din 2003(...) Deci, in concluzie, dl Mircea Dinescu personal a venit la sediul meu din strada Garlei sa ma invite sa-mi iau dosarul prin care se demonstra ca am fost urmarit de Securitate. E adevarat, dl Dinescu? E adevarat sau nu?

Mircea Dinescu: Dl Voiculescu... Nu e adevarat

Dan Voiculescu: Domnule, e adevarat sau nu? Eu am martori.

Mircea Dinescu: Mintiti, dle Voiculescu

Dan Voiculescu: Cum sa mint? Am martori, toata lumea care v-a vazut venind la sediul meu.

Mircea Dinescu: Pai nu ai nici un martor, ca matale nu stii ca eu aveam emisiunea la Antena 1 de vreo patru luni.

Dan Voiculescu: Avem oameni care v-au vazut ca ati venit la mine.

Mircea Dinescu: Se poate dovedi pe acte. Deci, dumneata insinuezi ca abia in clipa cand matale...

Dan Voiculescu: Eu nu insinuez nimic, eu spun numai adevarul.

Mircea Dinescu: Pai matale insinuezi ca abia in clipa cand am descoperit un dosar ca matale nu erai informator, eu ti-am cerut sa colaborez la Antena 1.

Dan Voiculescu: Eu v-am intrebat un singur lucru: ati venit la sediul meu GRIVCO, in Garlei, sa-mi spuneti ca eu nu sunt informator si ca am dosar de urmarire?

Mircea Dinescu: Stimate domn Voiculescu...

Dan Voiculescu: Ati venit sau nu ati venit?

Mircea Dinescu: Incurci borcanele, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Dle, ati venit sau nu ati venit?

Mircea Dinescu: Dle, incurci borcanele.

Dan Voiculescu: Dar raspunde, dle, clar cu "Da" sau "Nu". Ati venit sau nu?

Mircea Dinescu: Incurci borcanele, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Dar raspunde, dle, oamenilor, ati venit sau nu?

Mircea Dinescu: Eu nu stau cu mana intinsa...

Dan Voiculescu: Dle, ati venit sau n-ati venit?

Mircea Dinescu: Dl Voiculescu, minti.

Dan Voiculescu: Dle, raspunde-mi cu "Da" sau "Nu" daca mint, ai venit sau nu ai venit?

Mircea Dinescu: Minti ca un ticalos, ca eu aveam...

Dan Voiculescu: Dle, ai venit sau nu ai venit? Raspunde-mi.

Mircea Dinescu: Minti ca un ticalos, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Nu, fara ticalos, pentru ca ticalosi sunt aia care aveau relatii cu Securitatea in vremea in care, daca va aduceti aminte de anul '83...

Mircea Dinescu: Dl Voiculescu...

"Esti

un mincinos national"

Dan Voiculescu: Va aducem aminte de anul '83?

Mircea Dinescu: Dl. Voiculescu, minti.

Dan Voiculescu: Eu nu mint niciodata. N-am mintit toata viata mea.

Mircea Dinescu: Ai mintit si cu dosarul dumitale. Esti un mincinos national.

Dan Voiculescu: Niciodata n-am mintit. Raspunde-mi te rog! Raspunde macar opiniei publice: ai fost sau nu ai fost la mine la sediu?

Mircea Dinescu: Dl Voiculescu, minti.

Dan Voiculescu: Dle, ai fost sau n-ai fost la mine la sediu?

Mircea Dinescu: Esti un mincinos national (...)

Dan Voiculescu: Lucrurile stau in felul urmator. Felix, de care vorbeste dl Dinescu, a fost, este si va fi un patriot. In notele de care vorbeste dl Dinescu...

Mircea Dinescu: Un turnator ordinar!

Dan Voiculescu: ...este vorba de reclamarea unor straini care voiau sa faca paguba Romaniei, Romaniei comuniste, e adevarat, dar vroiau sa faca paguba Romaniei. Si am aparat Romania comunista, apar si Romania capitalista.

Mircea Dinescu: Minti, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Rusine sa va fie, dle Dinescu! Si dvs. si celor care sunt langa dvs. /.../ un om fara demnitate. Rusine sa va fie.

Mircea Dinescu: Minti cu nerusinare.

Dan Voiculescu: N-am crezut niciodata ca un om poate sa fie de o asemenea josnicie morala.

Mircea Dinescu: Dar e o minciuna care se poate dovedi.

Dan Voiculescu: Rusine! Pot sa va demonstrez si cu martori...

Dan Voiculescu: Dle Andon, sa cereti caseta, sa terminam odata cu acesti mincinosi ordinari, cu acesti oameni care nu fac decat rau tarii, acesti oameni care n-au creat un loc de munca in viata lor, n-au dat paine la nimeni, n-au stiut decat sa vorbeasca...

Mircea Dinescu: Esti ridicol cu locul de munca. Ai creat locuri de munca fostilor securisti cu care ai colaborat.

Dan Voiculescu: Vorbe, vorbe si iar vorbe.

Mircea Dinescu: Ai creat locuri de munca fostilor securisti cu care ai colaborat.

Dan Voiculescu: Rusine sa va fie, dle Dinescu. Eu am creat locuri de munca in Romania.

"Securistii

nu trebuiau

sa manance?"

Mircea Dinescu: Ai creat pe dracu', esti un mincinos.

Dan Voiculescu: Ce-am creat? Am creat pe dracu? Stie o lume intreaga ce am creat in Romania

Mircea Dinescu: Ai creat locuri de munca fostilor securisti pe care i-ai angajat la mata...

Dan Voiculescu: Da, si ei nu trebuiau sa manance, care-i problema? Vreti sa-i omoram?

Mircea Dinescu: Mancati in continuare linistit, cu polonicul.

Dan Voiculescu: Impusca-i, domle, in cap pe toti securistii (...) Dar nu-mi spune mie ca Felix a fost... Un adevarat roman.

Mircea Dinescu: Adevarat roman.

Mircea Dinescu: Sunteti ridicol, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Nu sunt ridicol, esti tu ridicol cu tot ce-ai creat, cu toate aceste minciuni pe care le faci.

"Zeci de mii

de euro pentru o emisiune

de rahat"

Mircea Dinescu: Nu sunt ridicol, nu, matale! La Antena 1 nici macar...

Dan Voiculescu: Raspunde opiniei publice: ai fost sau n-ai fost la mine, ai fost sau n-ai fost la Grivco...(...)

Mircea Dinescu: Esti un mincinos (...)

Dan Voiculescu: Zeci de mii de dolari pentru o emisiune de rahat! Dupa care ai fost dat afara /.../

Mircea Dinescu: Esti un mincinos ordinar

Dan Voiculescu: Rusine! Cu asta am terminat.

Mircea Dinescu: Lasati-ma sa vorbesc. (...) Dl Voiculescu e un simplu colaborator la Antena 3. Deci, eu nu am semnat cu dl Voiculescu nici o colaborare, pentru ca colaborarea mea la Antena 1 nu era facuta cu domnul Voiculescu...

Dan Voiculescu: Ati venit la mine sa ma chemati la sediul CNSAS? /.../ cu nerusinare...

Mircea Dinescu: ... era cu vreo cateva luni inainte cu altii, nici macar n-avea...

Dan Voiculescu: Rusine sa va fie

Mircea Dinescu: ... nici o treaba nu avea dl Voiculescu cu colaborarea mea la Antena aia. Deci, minte cu nerusinare ca in urma acelei chestii in care el a venit la CNSAS. Eu aveam o rubrica de trei luni, dle Voiculescu...

Dan Voiculescu: Dle, ai venit sau n-ai venit sa ma chemi la CNSAS? Dle, dar raspunde oamenilor, daca ai curaj

Mircea Dinescu: ... la Antena 1, semnata cu sefii de la Antena 1, nu cu matale

Dan Voiculescu: Eu nu mint niciodata. In viata mea nu am mintit pe nimeni, dle Dinescu.

Mircea Dinescu: Minti cu nerusinare

Dan Voiculescu: Dumneata esti un mincinos nerusinat. Asta esti.

Mircea Dinescu: Minti cu nerusinare

Dan Voiculescu: Eu niciodata nu am mintit in viata mea. Toata viata am fost cautator de dreptate si adevar

Mircea Dinescu: Si acum mintiti. Ai mintit si pe vremea Securitatii, probabil si acum, e o meserie. E o vocatie asta.

Dan Voiculescu: Cu mine ai incurcat-o, Dinescule.

Mircea Dinescu: Eu nu mint, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Ba da. O sa-ti demonstrez ca ai incurcat-o cu mine si-ti arat anul 1983, cand tu ai fost recrutat.

Mircea Dinescu: Dle Voiculescu, esti ridicol.

Voiculescu: Ai cuvantul meu c-o sa-ti arat.

Mircea Dinescu: Esti ridicol, dle Voiculescu.

Dan Voiculescu: Dle, eu n-am fost niciodata ridicol.(...)

"Sunteti niste nesimtiti, gainarilor. Sunteti niste gainari"

Sergiu Andon: Vreau sa spun ca n-a mai vorbit in dodii, a vorbit destul de coerent, dar in acelasi timp, m-a lamurit cam cum se iau deciziile in CNSAS, adica cel care e mai zgomotos, cel care e mai pitoresc, care da mai dezordonat din maini, probabil, si ii sperie pe ceilalti, care are programul, cipul mai bine facut si cu alte elemente de insinuare si tensiune, in care e prezent orice, mai putin calmul, mai putin analiza lucida, mai putin aprofundarea juridica a termenilor, ci deductii trase din specularea unor elemente exterioare.

Mircea Dinescu: Alo

Realizator: Da, va ascultam.

Mircea Dinescu: Stimata doamna, mie imi pare rau ca am intrat la aceasta emisiune. De ce? Ca am ajuns, la 15 ani de la zdruncinatura din decembrie, sa stau de vorba cu un fost angajat al "Scanteii", care e tovarasul care...

Realizator: Domnule Dinescu, daca veti continua asa, eu va spun la revedere si va multumesc foarte mult...

Sergiu Andon: /.../

Mircea Dinescu: Sunteti niste nesimtiti, gainarilor. Sunteti niste gainari /.../

Dan Voiculescu: Dle, nu va e rusine, dle, acum toata lumea din tara asta e pacatoasa, numai dvs ati facut bine?(...)

Realizator: Domnule Voiculescu mai sunteti la telefon?

Dan Voiculescu: Da, mai sunt la telefon si imi pare rau ca m-am enervat.

Dan Voiculescu: Vreau sa spun doua lucruri. Primul, care este foarte important, cel mai important, si anume faptul ca Dan Voiculescu nu a facut niciodata politie politica, lucrul acesta va fi demonstrat, daca este nevoie, in Justitie. Doi: regret sa constat ca CNSAS isi pierde credibilitatea. Trei: coincidenta transmiterii acestor asa-zise "dosare", in care nu apare nimic nou, exact cu o zi inaintea numirii mele pe postul de viceprim-ministru, ma conduce la ideea ca au existat interese politice ca Dan Voiculescu sa nu ajunga in Guvern(...).

Anonim spunea...

Mircea Dinescu, un ticalos. Era mare dizident pe vremea lu' Ceausescu si acuma gateste porci cand lumea moare de foame.Te-ai ajuns, ticalosule. Nu vrem sa te mai vedem! Du-te dracului, ai devenit un porc, jos cu tine .

Google
 

Postări populare