Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

27.7.12

Naufragiatorul de serviciu & Goarna de Caracal

Catastrophe
Naufragiatorul de serviciu si Goarna de Caracal 


Traian Băsescu, președintele suspendat al României, a fost invitatul lui Dan Diaconescu la OTV. 
UPDATE 22.12 "Bună seara, domnule președinte PPDD! (spune Băsescu cu zâmbetul pe buze) Niciunul dintre noi nu e președinte cu adevărat: eu suspendat, tu încă n-ai ajuns"
”Sincer, n-am avut nicio legătură cu arestarea ta. Dar dacă vrei, se poate aranja, ca să mai crești în sondaje. Mă suni la Cotroceni și se rezolvă” (spune Băsescu pe același ton glumeț)
”Arestarea unui om nu depinde de un politician. E vorba de deciziile unor judecători și procurori”

”Nu pot elibera pe nimeni cum nici nu pot aresta. Un judecător a decis că nu reprezentați un pericol public”
”Dacă aș cere cuiva să vă aresteze. aș fi eu arestabil de orice procuror”
peromaneste: Suntem luati de fraieri, cu sange rece...  Justitia e a ta, Ba'secule!
UPDATE 22.17 ”Știți când o să câștigați mai mult și o să fiți mai credibil? Când n-o să mai spuneți că le dați 20.000 de euro oamenilor”
peromaneste: De parca Diaconescu'i fraier sa dea vrabia din mana...  Ba'secu vorbeste si el asa, doar l'or auzi superiorii lui.
Despre declarația lui Andrei Pleșu: ”Sunt convins că eu sunt  berbecul și Crin și Ponta sunt gâștele. Constantin e ăla micu'”
peromaneste: Ca si cum (nu) v-ati vorbit...
”Dacă n-o să mai fiu președinte de luni încolo, o să plec cu conștiința împăcată că am făcut ce era bine pentru țară”
peromaneste: Medicul de garda, un diagnostic, te rog! 
”Am luat decizii grele, care mi-au rupt sufletul, împreună cu Banca Națională și cu FMI”
peromaneste: Cine (mai) crede pe negustorul asta de obiecte uzate?
”Dacă există vreo instituție a statului care poate prezenta o hârtie semnată de mine pentru aprobarea vânzării vreunei nave, vă dau tot dreptul să mă întrebați despre asta”
peromaneste: Normal ca ticalosul spune asta, s-a asigurat el.  Numai ca asta nu-i suficient, ar mai trebui sa ne spuna cine si cum a 'rezolvat' flota.  Asta-i ca si cum ar fi violat in grup o fata, numita Flota, dupa care ne spune:  Faceti testul de paternitate!, stiind ca a folosit protectie...  
”Când Guvernul a decis să treacă la Fondul de Stat înseamnă că au vrut s-o privatizeze (n.r. - flota)”
peromaneste:  Mai mult, ca doar esti presedinte de tara, nu de scara la cotetul de gaini!
UPDATE 22.21 ”Cum puteți crede că puteam să aprob vânzarea propriei mele nave (n.r. - nava Biruința)?”
peromaneste:  Daca ti-o cereau pe raposata maica-ta, o dadeai nenorocitule!  Ce ti s-a cerut si n-ai dat?
”Nava se află în Golful Mexic, unde funcționează ca depozit. Când s-a privatizat, nava Biruința a fost vândută unui român. A exploatat-o până a făcut 20 de ani, iar apoi a vândut-o”
peromaneste: Observati la ce diatzea vorbeste, "Când s-a privatizat".  Ba'secule, aia nu s-a privatizat de una singura, ci a fost privatizata.
”Navele care au vechime peste 20 de ani au o problemă în a fi operate în porturile europene. Ele pot fi operate în porturile africane, unde nu există exigențe”
peromaneste: Fumigena mirositoare, ca sa nu scriu ba-se-șină.
”Pentru un comandant de navă care a luat foc e important să n-o abandoneze și să aducă echipajul și nava acasă”
”Am fost judecat la Tribunalul Maritim de la Rouen și am fost găsit nevinovat. Am fost judecat în stare de libertate”
”N-au existat destule probe ca să se demonstreze că incendiul din portul Rouen a fost provocat de nava Argeș”
peromaneste: Altadata te laudai cu haiducia asta, arsonistule!
UPDATE 22.29  ”Un comandant pe o asemenea navă nu dădea el informații, ci erau alții care dădeau informații despre el”
”Sunt două lucruri în care nu mergea cu Securitatea sau cu carnetul de partid: Nimeni nu-ți dădea un avion sau o navă pe mână doar că făceai parte din partid. Trebuie să existe recunoaștere profesională”
peromaneste: Remarcile astea or fi fost administrate cu musetel?
”După 12 ani, am decis cu soția că e timpul să mă retrag”
”Am fost un comandant bun, dacă vreți să recunoașteți sau nu”
”Orice echipaj își va apăra comandantul, pentru că de el depinde și echipajul, și nava. Echipajul trebuie să aibă încredere în comandant. Acolo se pune problema”
peromaneste: Echipajul navei naufragiate Romania, adica poporul roman, iti spune:  DESTUL!
UPDATE 22.37 ”Categoric! N-am avut nicio legătură cu Securitatea”
peromaneste: Si nici cu extraterestrii!
”Ponta nu înțelegea nimic din contabilitatea primăriei” (despre controlul efectuat de premier pe vremea când Băsescu era primar general)
peromaneste:  Te iei acum de baiatul de mingi?
”Ție ți-e teamă că te 'umflă' Ponta!” (după ce Diaconescu a spus că premierul e un om deștept)
peromaneste: Olteanu' meu incearca sa se acopere.  
Despre casa din Mihăileanu: ”Am investit bani în ea. Casa are 240 de metri pătrați”
”La piscina de la Vila Dante am fost înainte de suspendare”
”(Vila Lac 3) a fost fixată să fie reședință a președintelui, pentru că are toate comunicațiile. Cealaltă (n.r. - Vila Dante) n-are nimic”
”Am fost ales în 2009, la câteva luni să cer să mi se pregătească o vilă pentru când mi se termină mandatul e aberant”
”Piscina nu cred că a fost modernizată niciodată. Așa a fost”
”Curtea aia, de la Lac 3, e uriașă. Habar n-am ce e acolo. Se vede un teren de tenis, se văd multe... N-am jucat niciodată tenis”
”Niciodată n-am fost să vizitez curtea aia, s-o iau dintr-o parte în alta”
”Vila Lac 3 e declarată reședința președintelui prin hotărâre de Guvern”
”Dacă Guvernul spune: 'Asta e vila pe care ți-o dăm pe timpul exercitării funcției', aia e. Bine, trebuie să îndeplinească niște cerințe de securitate”
”Nu știu cine a ales mobila din Vila Dante”
”Pisicna vilei Dante e separată de casă. Nu e spațiu de locuit acolo unde e piscina”
peromaneste: Nu de vila-ti pasa tie, desi s-ar putea s-o dati la pace intr-un fel sau altul...
UPDATE 22.49 ”Să știți că sunt și miniștrii cinstiți”
”N-am închis ochii! Am izolat justiția de influența politică și am lăsat-o să lucreze”
”Cum să te răzbuni băgând pe cineva în pușcărie?” (despre Năstase)
”Ce animal de om e ăla care bagă un om în pușcărie ca să se răcorească?”
”Sunt sigur că n-am fost un președinte bun pentru Adrian Năstase”
”PSD-ul vedea suspendarea mea după alegerile din toamnă. Antonescu și Voiculescu au presat pentru suspendarea mea acum. Ponta a intrat în joc după treaba cu plagiatul”
peromaneste: Deci ai fost un fraier, Ba'secule, sa-l starnesti pe Victoras.
”În zona partidelor politice, am făcut tot posibilul. Trebuia să fac guvern”
”Una dintre marile probleme care generează instabilitate politică este migrația parlamentarilor. Pentru a schimba asta, trebuie să modificați Constituția. Aveți nevoie de 66% din voturi”
”Nu pot să nu fiu recunoscător UNPR-ului, UDMR-ului și minorităților, care au susținut guvernul trei ani. Aș fi vrut să stea până la capăt”
”Interesele de partid au fost deasupra menținerii coaliției, așa că au abandonat”
UPDATE 22.57 ”Sincer, nu mă încurcați deloc pe mine. Poate încurcați pe alții. Eu nu candidez”
”Dacă urmăriți în sondaje, când scade PPDD, crește PDL și invers. O parte din electoratul dv. e de drepta, care vrea ca toți să fie egali în fața legii”
UPDATE 23.01 ”S-a trecut la noi Coduri, care nu mai sunt stufoase, și permit trecerea mai directă la fond”
”N-am fost FSN-ist”
”Cum ajungeți președinte, să mă căutați că voi fi fără ocupație”
”N-am fost niciodată în FSN sau în partidul lui Iliescu. Am intrat în PD-ul lui Roman în august 1992”
”Petre Roman m-a pus secretar de stat”
peromaneste: Ce ai fost omule, ciorditor/smenar transpartinic?  Adica securist reciclat.
UPDATE 23.05 ”A cumpărat ca orice om și l-a plătit” (despre apartamentul achiziționat de una dintre fetele lui)
”Nu e în regulă să acuzăm un copil care a muncit pentru bani”
peromaneste: Adica cei care muncim si nu ne putem permitea asemenea extravagante suntem mai putin decat oameni?
”Nu-mi amintesc să fi atacat familia vreunui politician”
peromaneste: Pe Dana Nastase, chiorule.  O sa le vina randul si fufelor tale.
”Procurorii nu se uită că vin la dv. în emisiune sau nu”
”Eu am fost acolo (n.r. la Universitate), dar nu era nimeni”
”Am plecat cu SPP-ul și cu mașina și m-am dus la Universitate. Am luat-o ca o respingere a acestei propuneri”
”N-aveam dreptul să forțez trecerea Pieței Universității în patrimoniul meu. Dacă făceam un anunț, mi-o treceam în patrimoniul meu”
”A fost una dintre greșelile mele” (despre ”Demisia în cinci minute!”)
UPDATE 23.11 ”Se pare că s-au auzit împușcături... Asta mi-a zis Rus”.
”Niciun politician nu mai poate fi sigur acum că, dacă a făcut ceva, nu-l ajunge justiția”
”România a avut de suferit enorm din cauza loviturii de stat”
”Am o plângere penală din partea USL pentru că am folosit expresia 'lovitură de stat'. Asta îmi va da ocazia să explic la Parchet că a fost o lovitură de stat”
”Lovitura de stat se încheie pe 29. Atunci aflăm cum se încheie”
”Când voi fi chemat la Parchet voi susține exact ce am susținut la CC. Acolo am susținut cu argumente de ce a fost o lovitură de stat”
peromaneste:  Las' ca abia astept sa le mai auzim odata!  Exact ce i-ai spus chiombului de Zagrean.
”Marea problemă în România e că toți ne credem judecători. Toți credem că avem competențe de judecător”
peromaneste: Ai spus "JUCATOR?"? Pardon, era altceva, insa daca orice chiomb e jucator, ca-i presedinte de tara  sau CCR, de ce sa nu fim si judecatori?  Uite asa, pe stilul jurilor din sistemul ce-ti place asa mult.
”Nu îl voi grația pe Năstase. N-am acordat prea multe grațieri în mandatele mele”
”Dacă ar interveni instituția grațierii, ar fi o jignire la adresa justiției. Oamenii ăia (judecătorii) și-au asumat o responsabilitate enormă” (în cazul lui Năstase)
”Dacă familia lui Adrian Năstase ar fi fost într-o situație dificilă, aș fi analizat cazul. Dar nu e nevoie”
”N-am citit dosarul lui Năstase”
”Precedentul trebuia creat”
peromaneste:  Hai mai durule, nu te mai baga in vorba ca nu ti-a cerut mnimeni amnistia asta, nici macar cat ti-a fost ceruta condamnarea lui Nastase.
”N-am mai vorbit cu Angela Merkel”
UPDATE 23.22 ”Pe acel telefon vorbesc cu ministerul de Finanțe, cu ministerul Economiei...”
”Pe acel telefon, eu eram tasta unu, cu siguranță”
”Serviciile Secrete nu trădează pe nimeni, așa cum sunt făcute acum. Ele sunt neutre și își fac treaba”
”Atunci când ai puterea, trebuie să te gândești cum gândesc cei din opoziție. Am vrut să le dau încrederea că în mandatul meu Serviciile Secrete nu vor fi îndreptate împotriva lor”
”Nu poți să falsifici datele de la Serviciul de Evidență a Populației”
”N-am spioni în interiorul USL”
”Va trebui să vă calificați pentru funcția asta (de președinte). Să aveți încredere în instituții”
”Dacă Ministerul de Interne ar fi intrat în jocul politrucilor și ar fi spus 15 milioane de votanți, în loc de 18 milioane, ar fi fost un minister compromis”
”Dacă PDL nu voia să participe la referendum, n-aș fi avut observatori în secțiile de votare. E o anomalie a legii: să fii subiectul referendumului și să nu-ți poți pune observatori”

”Mă bazez pe PDL și pe inteligența românilor”
UPDATE 23.30 ”Modul în care sunt finanțate partidele e motivul pentru care acestea sunt atât de atașate de oamenii de afaceri”
”Ar trebui ca fiecare partid să primească 10.000 lei de la bugetul de stat”
”Trebuie să gândim un sistem prin care partidele politice să nu mai depindă de oamenii de afaceri”
UPDATE 23.34 ”Ca să iei ceva din averea cuiva, îți trebuie hotărâre judecătorească”
”România a trecut de vremea în care poți da buzna peste un om și să-i spun: 'Știu că ai furat, așa că îți iau casa!'”
peromaneste:  Pai nu asa i-ai facut lui Nastase? I-ai luat libertatea si demnitatea pe spuse si dat buzna.  
”Ar trebui să confiscăm averile ilegal dobândite. Dar dacă dv. mâine veți fi președinte, veți vedea că n-o s-o puteți face”
peromaneste:  Spune si de ce, mai Einstein!
”În cazul Vântu, care e acum în pușcarie: S-au adunat dosarele FNI și s-au pus toate într-unul. În dosarul de față, Vântu are 110 imobile sub sechestru. El nu va putea beneficia de ele”
”Aș fi vrut ca statul să fi vândut cele 100 de imobile ale lui Vântu, ca să ne plătim datoriile”
UPDATE 23.41 ”La o fabrică de înghețată, n-ai același număr de angajați tot anul. Vara mărești personalul și lucrează în trei schimburi. Ei știu că n-au angajament permanent”
peromaneste:  Uite aici isi da nemernicul arama pe fatza, vrea sa ne faca intr-o  țara de zilieri, fara drepturi, fara demnitatea lucrului bine facut.  O fi reusit deja?  

Expo Imminence de la Catastrophe dernier homme
O fi reusit deja?


”Pentru o țară nu ți-e suficient să vorbești toată noaptea la un post TV”
”Nu președintele face locuri de muncă, nu el dă condiții investitorilor. Le dă guvernul”
”Președintele nu poate face tot într-o țară”
”Știu că funcția de președinte e una temporară. Spre deosebire de alți politicieni, eu am o meserie bună”
”În 2007, n-a reacționat nimeni din Europa. S-a păstrat o aparență de legalitate, dar și atunci a fost un abuz”
”Vreau să-mi spuneți care articol din Constituție l-am încălcat. Nimeni n-a putut să-mi spună. Dintr-un motiv simplu: nu există motiv pe care îl poți nominaliza”
peromaneste:  Oltene, fa-ti treaba, nu fi doar portavocea chiombului!  Ba'secu ar trebui sa mai citeasca odata motivele USL-ului.
”Momentan, România are doi conducători, președinte și prim-ministru, cu care nu vorbește nimeni, pentru că sunt considerați autorii unei lovituri de stat”
”Dacă plec, plec fără să contest decizia BEC-ului. Îmi iau trăistuța, plec cu conștiința împăcată”
”Dacă plec, urmează trei luni de instabilitate politică, pentru că începe bătălia pentru președinție. Vă dați seama unde va ajunge leul?”
peromaneste:  Am scris deja de asta, aici.  Leul va fi vehicolul pentru aceeasi destinatie ca aceea la care ne naufragiai tu, Ba'secule!
”Nu spun că n-au de ce să fie supărați pe mine (n.r. - românii)”
”România are nevoie imediat de stabilitate politică, pentru că altfel va intra în derapaj”
”Eu voi respecta decizia românilor”
”Dacă sunt demis, rămân fără casă de la stat, indemnizație...”
”N-am interesul să mai stau pe scaunul ăsta încă doi ani. Singurul meu interes e să readuc România la normal”
”După ce termin mandatul, îmi doresc ca, înainte să mă pensionez, să mă întorc pe navă”
peromaneste:  Oi fi pus bani deoparte si de vreun yacht, ca doar nu erai mai prejos decat Gruparea Monaco.
”N-aș vrea ca fiica mea să se mărite cu un politician. Vreau să aibă o viață normală”
UPDATE 23.58 ”Copiii nu te trag niciodată în jos, sunt copiii tăi”
”Soția mea nu participă la vot, pentru că nu vrea să legitimeze o lovitură de stat”
”Dacă aș reveni la Cotroceni și ar trebui să dau mandatul de premier cuiva de la USL, lui Victor Ponta nu i-aș mai da niciodată”
”Nu le pot prelungi mandatele lui Kovesi și Morar. Lui Morar îi prelungește Kovesi și lui Kovesi, CSM-ul”
”Țin foarte mult la MRU, la Vasile Blaga, la Emil Boc, la Mihai Neamțu, care îmi place tot mai mult”
peromaneste: Pai cu astia esti cel mai confident ca nu-ti ia vreunul urma, Ba'secule!
”(Udrea și Anastase) Sunt două femei-politician pentru care am tot respectul”
IntrebareCat credeti ca a castigat cuplul Udrea-Cocos din afacerea Dali pe perioada mandatului lui Traian Basescu la primarie: a. 10 milioane de euro b. 20 de milioane de euro c. 40 de milioane de euro d. mai mult de atat Raspuns corect: fara numar!Milioane60 de milione de euro ii costa pe cetatenii Romaniei returul TVA al prieteniei formate din Said Baaklini-Cocos-Udrea si Blejnar
UPDATE 00.06 ”România are nevoie de politicieni, dar aceștia ar trebui să fie mai responsabili față de țară. Se dedică prea mult partidelor și intereselor lor, mai puțin țării. Nu toți pot fi puși în aceeași oală”
”Românii pot să facă ce vor. Vă spun un singur lucru: 'Nu mergeți să validați o lovitură de stat'”
”Le recomand românilor să voteze pentru stabilitate”
”Rămânerea în funcție a lui Crin Antonescu și a lui Victor Ponta înseamnă continuarea deprecierii leului, blocarea fondurilor europene și izolarea României de UE,
peromaneste:  Cum am scris aici, ramanerea acelora in functie, pana la alegerile generale, este doar primul pas in indepartarea noastra de naufragiul in care ne-a adus Ba'secu.
”Nu fac pronosticuri. Discutăm după rezultate”
peromaneste: Ai simtit ca s-a schimbat directia vantului si nu ti-e clar cum iesi?  Vei pierde, Ba'secule.

RalucaPe 29 iulie 1848 romanii au cantat pentru prima oara „Destepta-te romane”, imn al caror versuri Traian Basescu habar nu le are. Acum pe 29 iulie avem sansa unei noi revolutii, iar Romania poate reveni pe drumul european. Sa scapam de dictachior!
StoianIn sfarsit si-a gasit locul potrivit presedintele suspendat si interlocutorul pe masura cuturii si educatiei sale. Poate sa fie mandru Domnul Plesu de IDOLUL sau si RESTUL sustinatorilor sai. Mai urmeaza sa se intalneasca maine si cu Gigi Becali...Bercea si altii si garnitura sustinatorilor este FORMATA. Dan Diaconescu - REZERVA de MAHALA a presedintelui suspendat Traian Basescu il asigura de toata "consideratia" si restul.... Oh - ce imi este Dan Diaconescu , ce imi este MRU sau Cristian Preda, sau Barosso ......important este sa NU piarda SCAUNUL , nu-i asa ? DEMNITATEA ? VALOAREA ?

saxophone collage: "catastrophe in F-minor"
Ole, ole, ole, ...escu nu mai e!

Da click aici ca sa vezi totul! VREI SA-I INTALNESTI? cin s-aseamana s-aduna la facebook peromaneste

2 comentarii:

Anonim spunea...

Combati bine, stimabile!
base e deja pe faras si cate un picior bine tintit il ajuta sa iasa mai repede.
Hai la vot pentru un DA sa-l asurzeasca pe 'javra ordinara'.

CRONICA ROMANA spunea...

Vae victis

Traian Băsescu a lăsat vizita la Dan Diaconescu pentru ultima zi de campanie, ceea ce spune mult atât despre strategia de comunicare a preşedintelui suspendat cât şi despre ţara în care trăim. În acest interviu, fostul preşedinte a încercat să le explice pe toate: că nu el l-a arestat pe Dan Diaconescu, că nu a vândut flota, că nu a fost securist, nu a colaborat cu Securitatea şi că a fost la Vila Dante să înoate în piscină, dar nu are nicio legătură cu amenajarea acesteia. Este dificil de presupus că se vor găsi mulţi oameni care îl vor crede, chiar dacă Dan Diaconescu s-a străduit din răsputeri să-i sporească credibilitatea. Este oarecum simbolic faptul că Traian Băsescu părăseşte scena politică, ieşind pe uşa studioului televiziunii lui Dan Diaconescu şi ar fi fost imposibil de inventat un final mai penibil şi mai jenant. „Preşedintele poporului” şi-a cântat cântecul de lebădă în platoul „televiziunii poporului”. Unicul element-lipsă a fost invocarea Elodiei, dar necesarul de penibil a fost asigurat de Băsescu care a menţionat faptul că ţine mult la Mihai Răzvan Ungureanu, Emil Boc şi alte personaje terminate din punct de vedere politic.

Realitatea TV, un post evident pro-băsist, a comandat un sondaj care s-a desfăşurat în perioada de după declararea boicotului din partea susţinătorilor preşedintelui suspendat. În mod firesc, un asemenea sondaj trebuie să subestimeze intenţia de vot a populaţiei, eventual pentru a oferi justificări pentru acuzaţii de fraudă. Rezultatele sondajului Operations Research oferă o imagine care nu poate să-i bucure pe suporterii băsişti: intenţia de vot de peste 52% şi 72% pentru demiterea preşedintelui suspendat. Este improbabil că vizita la OTV să-l fi ajutat mult pe Traian Băsescu să îmbunătăţească situaţia sociologică. Dacă luăm drept bază de calcul nivelul de 52%, atunci trebuie luat în calcul că la această rată de participare se vor adăuga procentele obţinute în afara frontierelor şi la secţiile speciale de votare. Echipa lui Traian Băsescu nu are cum să câştige această bătălie şi nici nu poate miza pe ajutorul generalului Opriş de la STS. Judecând după convingerea cu care fostul preşedinte declară că prin intermediul STS se pot fura două milioane de voturi, el cunoaşte cum se poate înfăptui o asemenea „corectare” a rezultatelor de vot, însă de această dată el nu va avea posibilitatea să pună în practică cunoştinţele acumulate în acest domeniu.

Aşa cum am pronosticat într-unul din editorialele anterioare, Europa va avea în următoarele zile şi săptămâni alte preocupări decât rezultatele referendumului din România. Situaţia pare a fi atât de gravă încât Mario Draghi (guvernatorul BCE) a fost nevoit să organizeze ieri o conferinţă de presă ad-hoc în care să declare că „Banca Centrală Europeană va face absolut orice” pentru a proteja moneda unică europeană. Astfel de declaraţii nu se fac în momente de linişte şi relaxare, ci doar în momente critice în care întregul edificiu al uniunii monetare europene riscă să se prăbuşească. Săptămâna viitoare vom vedea intrări în insolvenţă a câtorva regiuni spaniole şi probabil a câtorva municipalităţi sau regiuni italiene. Este absolut cert că programul de austeritate din Grecia a eşuat, iar analiştii Citigroup au ajuns la concluzia că şansele Greciei de a părăsi zona euro sunt de peste 90%. Marea Britanie este în recesiune şi recesiunea este mult mai adâncă decât se credea anterior. Conform datelor publicate în decursul săptămânii curente, PIB-ul britanic a scăzut cu 0,7% în al doilea trimestru din 2012. În acest context dramatic, în care frica generalizată se poate transforma oricând în panică generalizată, demiterea prin referendum a micului şi tiranicului Băsescu nu va atrage prea multă atenţie şi nici vreo simpatie notabilă.

Google
 

Postări populare