Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

24.1.07

nu "timpul sterge tot", ci "timpul plateste tot"



Fostul ministru PSD-ist Tanasescu este inca unul din cei ce deplang situatia foreti de munca autohtone, in cazul lui fiind vorba de un editorial in Ziua. Iata ce-i raspunde un roman:



"Se vorbeste despre import de fortza de munca in Romania"

Dle Tanasescu,eu sunt unul dintre cei ce n-au mai incaput pe piatza de munca romaneasca,si care,dupa ce a dat,din coltz in coltz nu a mai gasit alta solutzie decat,sa plece.
Nu sunt mai mult decat lucrator,si nu mai sunt nici tanar.
Nu am pretentzia ca,Romania sa planga dupa mine,dar i-i reprosez ca,desi eu m-am comportat corect fatza de ea(achitandu-mi impozitele si serviciile,pe care m-i le-a pretins,nu am primit din partea ei acelasi lucru.
Daca felul in care m-a "gologonit"s-ar fi petrecut,fara ca eu sa bag de seama,s-ar fi chemat ca m-a inselat,si mi-ar fi fost rushine de mine insumi,pt ca m-am lasat prostit,dar,faptul ca m-a gologanit pe fatza,ba mai razandu-mi si in nas,poarta numele de "talharie",si-mi e rusine de mine insumi ca o Romanie ca cea pe care am trait-o,a putut sa fie tzara mea.
N-am schimbat nimic in felul meu de-a fi.Dar aici,gasesc apreciere pt ce fac,pt ce sunt,suficienta pt ca eu,sa-mi pot duce,un trai,care pt mine inseamna "decent".
Am citit,tot felul de ineptzii,debitate,despre noi cei plecatzi "afara"
Nu ma fac purtator de cuvant pt nimeni,ci vorbesc doar in numele meu:"acasa"mea nu poate sa fie decat acasa la mine,si am luptat si am sa lupt cat oi avea suflu,pt ca sa pot trai demn in casa mea.
Cel putzin 40-50 de "europeni"tot am convins prin comportamentul meu de cand sunt pe aici,ca romanii merita sa intre in Europa.
Stiu eu insa,ca "dincolo de mine",cand vor ajunge,voi avea si destule motive sa-mi roseasca fatza,pt ca prin comportamentul meu i-am facut sa creada ca totzi romanii sunt,cel putzin la fel.
Platim,insa,fiecare,pt "familia"de care apartzinem,cateodata indiferent de modul corect incare vezi si traiesti lucrurile.
Daca niciodata,cat voi trai,Romania nu v-a avea "forma"cu care sa ma gasesc compatibil,nu ma voi intoarce sa traiesc in ea nici de mi-as permite,economic.
Cand voi muri insa,vreau sa ma ingrop in pamantul caruia i-i apartzin.
Este,o solutzie importul de fortza de munca in Romania(o solutzie care pe mine personal,ma doare,si strig:de ce?)dar este o solutzie,pt ca relatzia dintre Romania si propria-i fortza de munca,este o relatzie compromisa.
Jaful enorm,spolierea pe care in principal a condus-o PSD-ul,dar nu si fara ajutorul PRM,PNTcd,PNL,prin deturnarea intentziilor PD reprezentate atunci prin vocea lui Roman de a face din cei 22 milioane de "tovarasi",22 milioane de "actzionari".
Sunt multzi cei care cred,ca faptele facute,le sterge colbul timpului,si,cine mai stie peste ani,din ce are omu' osanza.
Eu zic insa,ca se inseala amarnic cel care se ghideaza dupa formula ca "timpul sterge tot",pt ca de fapt,timpul,plateste,tot.
Acum,desi in mod "fatzis"nu se mai stiu deosebi "talharitzii",de "talhari",exista o lipsa de posibilitate ca oamenii sa se priveasca intre ei,curat,in ochi,incat solutzia este" import de fortza de munca"
Am vazut (la tv )chinezoaicele,aduse spre a fi "ghetoizate"de un "baiat destept"
Sper ca Europa sa poata supraveghea,shi sa faca in asa fel ca,totzi care muncesc in Comunitatea Europeana,indiferent daca vor fi chinezi in romania,sa fie platitzi la nivel european.
O competitzie corecta,i-i va lovi intr-un final,pe "baietzii desteptzi"

(autor: vida clara)



Da click aici ca sa vezi totul!

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare