Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

21.12.08

In curand pe ecrane
Predoiu contra Nastase




Cu ocazia celei mai recentre postari, avansam ipoteza foii de parcurs a noului guvern PDL-PSD si spuneam ca destinatia este coruptia. Cum altfel sa se fi inteles cu toti sa-i extinda mandatul de ministru al Justitiei lui Catalin Predoiu, pana de curand membru de partid la, si ministru la Justitie din partea, PNL?

Se pare ca Predoiu le-a vorbit pe limba lor celor care stau cu mana pe robinetul de fonduri europene catre Romania. In alte cuvinte, toti se asteapta ca Predoiu ii va convinge pe europeni sa termine procesul de monitorizare al justitiei romane si odata cu asta sa dea drumul la bani. Problema este alta: In 1990 vestul (european) aflat in mare criza economica a motivat cu Mineriada lipsa de implicare in restructurarea economica a Romaniei; Acum, criza economica si mai mare a aceluiasi vest nu face cumva pe cei de la Bruxelles si mai pricinosi in ceea ce priveste suportul economic de/la care Romania are nevoie/dreptul?

O singura intrebare ramane: De ce Predoiu accepta ceea ce nu a acceptat Stolojan? In alte cuvinte, cum se va achita domnia sa de datorie in conditiile in care este inconjurat de puscariabili notorii? Ca raspuns se poate spune ca Predoiu este pragmatic si intelege cum trebuie sa se lupte cu coruptia (din interior); SI/SAU Predoiu este inca tanar, cu ambitii si nevoi care nu au timp sa astepte intoarcerea PNL-ului la putere (in alte cuvinte, dumneata ce ai face daca ai fi in locul lui?).

Oricum, abia astept sa vad confruntarea dintre doi exponenti ai generatiei a doua de intovarasiti, scoliti si ferchesi, buni cunoscatori ai codului penal... Desigur, e vorba de Nasatse si Predoiu.




Da click aici ca sa vezi totul!

VREI SA-I INTALNESTI? cin s-aseamana s-aduna pe lista de discutii peromaneste

Un comentariu:

peromaneste spunea...

Iata ce spune Miron Mitrea despre Geoana:

"Mi-am bagat coltii in gatul lui, pana nu-i rup beregata nu ma las. Nu-s probleme. Sunt cu coltii in beregata lui si nu-i mai dau drumul. Mie imi pare rau ca l-am bagat pe Dan Voiculescu in treaba asta, eu chiar n-am nicio treaba cu asta, dar cu Geoana am. Cu Geoana am probleme. Mi-am bagat dintii in beregata si nu-i mai scot. Asta e! Numai lu' ala i-am rupt beregata, nu-l mai las. La urmatoarea sedinta mai atac o data, mai atac o data, mai atac o data, pana il rup. Am vrut sa candidez la functia de vicepresedinte al Senatului si mi-a spus ca nu pot ca e functia PC-ului. (...) Eu am plecat. Am vazut ca nu ma lasa...Au votat 30 de papagali. Papagali... oameni simpli, care i-a pacalit Geoana ca, daca nu se voteaza, nu mai e valabil protocolul, nu se mai face guvernarea. (...)Mi-am adus cavaleria, au venit baietii mei seriosi".

Asta-i un razboi a carui miza trece mult peste capul lui Mitrea. Ma intreb de ce se comporta ca o lighioana ranita si probabil incoltita; rana e din cauza ca l-au taiat de la cashcaval, incoltirea sa fie de la ce o sa urmeze?

Google
 

Postări populare