Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

23.11.08

intrebari electorale pentru candidatii dvs.




De cand cu uninominalul, ni s-a bagat pliantul electoral in gaoaza postei ca poate in felul asta vom fecunda artificial democratia ca spectacol al florii fara nume. In sectorul meu din Bucuresti candideaza tot aia si o juna fara alte distinctii decat un website. Cum cacofonia pre-electorala nu-mi dadea ragaz sa gasesc vreun motiv pentru a ma duce la vot, am stat si m-am gandit la ce as vrea sa aflu de la un candidat pentru a putea cantari sansele implicarii mele in procesul democratic. Iata un set de intrebari cu care as "inoportuna" candidatii nostri:

Va rog sa numiti:
  • 5 probleme la nivel de tara si solutii;
  • 5 Probleme la nivel de secotr/oras si solutii;
  • 5 Probleme ale angajatilor (la stat/regii/multinationale/privati), patronatului si solutii.
De asemenea, cum ati vota in cazul in care electoratul dvs. v-ar cere ceva diferit decat partidul dumneavoastra? Care credeti ca va fi disponibilitatea dvs. la nevoile electoratului in timpul mandatului?  




Da click aici ca sa vezi totul!

VREI SA-I INTALNESTI? cin s-aseamana s-aduna pe lista de discutii peromaneste

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare